Subject: EÕL tagasiside dokumendile Patsientide ohjeldusmeetmete rakendamine vältimatu abi, kiirabi, statsionaarse eriarstiabi ja õendusabi teenuse osutamisel
From: "Laura Keidong" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Aug 2025 11:45:03 +0300

Tere

Edastan manusena EÕL tagasiside dokumendile “Patsientide ohjeldusmeetmete 
rakendamine vältimatu abi, kiirabi, statsionaarse eriarstiabi ja õendusabi 
teenuse osutamisel”.

Parimate soovidega

Laura Keidong

EÕL president

e-mail : [email-masked]

telefon : + 372 56001856

 <http://www.ena.ee> www.ena.ee

From: Info <[email-masked]>
Date: Thursday, 10. July 2025 at 13:59
To: Juhatus <[email-masked]>
Subject: Patsientide ohjeldusmeetmete rakendamine vältimatu abi, kiirabi, 
statsionaarse eriarstiabi ja õendusabi teenuse osutamisel

  _____

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 10, 2025 1:56:32 PM
To: Eesti Puuetega Inimeste Koda <[email-masked]>; Info <[email-masked]>; 
Eesti Haiglate Liit <[email-masked]>; Eesti Arstide Liit 
<[email-masked]>; Eesti Kiirabi Liit <[email-masked]>; Eesti 
Patsientide Liit <[email-masked]>; TÜK Patsientide nõukoda 
<[email-masked]>; PERH Patsiendinõukoda 
<[email-masked]>; Eesti Psühhiaatrite Selts <[email-masked]>
Subject: Patsientide ohjeldusmeetmete rakendamine vältimatu abi, kiirabi, 
statsionaarse eriarstiabi ja õendusabi teenuse osutamisel

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu kooskõlastamiseks.

Tagasisidet ootame 15. augustiks

Pealkiri: Patsientide ohjeldusmeetmete rakendamine vältimatu abi, kiirabi, 
statsionaarse eriarstiabi ja õendusabi teenuse osutamisel

Registreerimise kuupäev: 10.07.2025

Registreerimise number: 1.2-2/26-9

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee